Hei, minä olen tytöistä pienin ja nimeni on Korpikeijun Kuiske.

Ja minä tuon edellisen vähän isompi sisko Korpikevään Taiga.

Minä musta murjaani ja kaikista suurin, olen kolmas tyttö ja nimeltäni Korpikosken Laulu.

Minä olen sydänpoika eli Korpimetson Sointi.

Viimeisenä, muttei vähäisimpänä tulen minä Korpijärven Loiske.

Lisäsin kuvia myös kuvagalleriaan tältä aamulta https://picasaweb.google.com/karvapallonkennel/KuvaplajaysNeliviikkosistaPennuista.

Yhden peruutuksen jälkeen pentuja on edelleen varattuna kolme. Mutta jostain syystä, vaikka olen kuinka pentujen kanssa ollu, en ole saanu päätettyä kuka on sijotusnarttu. Kaikki tytöt on nii-in ihania ja sen takia päätös on tosi vaikea!! Mutta pianhan päätös on tehtävä ja sitten selviää tarkemmin ketkä ovat vielä vapaana. Onneksi pennun jo varanneet ovat niin ihania, etteivät ole hoppuilleet päätöstäni, kiitos siitä heille :) 

Mutta nyt ulos syömään, Iida jo saunan kuistilla oottaa oman ruokansa kanssa, kevät aurinko paistaa ihanan lämpimästi, vaikka aamulla pakkasta oli reilu 23 astetta.